2009. március 15., vasárnap


Minden percben utánad vágyom,
minden percben csak rád várok,
minden percben csókjaid után epedek,
minden percben füledbe súgnám: Szeretlek!
Minden percben gondolok rád,
minden percben álmodom az álmok édes álmát,
minden percben fognám a két kezed,
minden percben elmondanám, Te jelented az életet nekem.
Minden nappal egyre jobban érzem,
minden nappal csak arra az egyre kérlek:
Szeress tiszta szívből igazán,
Szeress engem egy életen át.
Ne esküdj, ne ígérj,
nem kell hogy szebb és jobb legyél.
Nézz a szemembe és szívembe látsz,
fogd meg a két kezem, hogy soha ne múljon a varázs.
Mikor első csókod égett ajkamon,
s közben egy könnycsepp folyt le arcomon,
akkor tudtam, akkor már éreztem,
Te vagy életem értelme.
Te vagy kire mindig is vártam,
kiről azt hittem sosem találok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése