2009. április 17., péntek


Eltelt egy pár nap...nem sok minden történt. Párszor beszéltem Vele telón. Most már fix hogy holnap megyek. Bevallom, picit félek tőle, de várom is. Nem tudom hogy mi lesz belőle. Azért remélem lesz rá alkalom, hogy tudjunk beszélni négyszemközt. Jó lenne, mert azért kíváncsi vagyok 1-2 dologra. Csak sikerüljön minden. De nem értek dolgokat, mint például hogy miért pont engem hívott fel, miért pont engem keresett meg, miért pont velem akar találkozni, miért pont most, miért pont én?! Nem hiszem hogy fontos lennék a számára, vannak/voltak jobb kapcsolatai mint én, gondolok itt D-ra, hisz annyira jóbarátok (voltak). Miért nem őt kereste meg? Valamit nagyon akar, csak kérdés hogy mit?! Minél inkább várom, annál inkább félek ettől az egész találkozástól. Bár bevallom, hiányzik. Körülbelül 9 hónapja nem láttuk egymást. Úristen, és most találkozni fogok vele. Lehet hogy túldramatizálom a dolgot, de nekem ez fontos és egyben hihetetlen is.Nem tudok már mit írni, kifogytam a szavakból. Kell egy kis csönd.
Lehet, hogy olvasod a blogomat, de tudd meg, nem akarom hogy így legyen vége. Sőt, egyáltalán nem akarom hogy vége legyen. De mindketten tudjuk, ha most elmész, soha többé nem találkozunk...
...és hiányozni fogsz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése